احتمال عبور سریع یک موج بارشی در هفته ای که آغاز خواهد شد!!!

با سلامی دوباره  در روز جمعه خدمت همه شما خوبان 

 

خب قبلاً گفتیم تا اواخر هفته اوضاع ناپایدار خواهد بود یعنی تا امروز جمعه،همین الانشم از ایستگاه ماسوله گزارش بارندگی داریم.شما که عزیزان من باشید هوا به همین حالت ابری در بیشتر ساعات باقی می مونه و به علت حضور پرفشار و داشتن اقلیم منطقه انتظار بارش پراکنده هم باید داشته باشیم.گاهی کاهش ابر هم داریم .این وضعیت تا ظهر فردا شنبه 7 شهریور هم میتونه ادامه داشته باشه.فردا انشاالله بتدریج شاهد کاهش ابر خواهیم بود.این کاهش ابر در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیشتر به چشم میخوره و انتظار افزایش دما نیز داریم که در مناطق مختلف متفاوت هستش.ولی به شخصه انتظار افزایش 3 تا 6 درجه دما نسبت به این چند روزی که هوا خیلی خنک شده بود رو دارم.این تا اینجاچشمکاز دوشنبه شب بهتره بگم از بامداد سه شنبه موجی سریع وارد استان میشه یعنی طبق الگوهای امروز و چند روزه گذشته دوستان.من به شخصه فکر میکنم موج سه شنبه 10 شهریور ماهیت اصلی خودشو نشون نداده،این پست فقط جهت اطلاع هستش.من احساس میکنم باید این موج تغییر رفتار زیادی داشته باشه.شاید اصلاً باطل شد!!!به هرحال موجی خواهد بود که در صورت ورود موجب بارش رگباری و وزش باد خواهد شد و با احتمال رعدوبرق.کاهش دما هم داریم.حداکثر تا چهارشنبه مهمون ماست شایدم زودتر رفت چون حرکتش سریع هستش.راستی اگه بیاد از نوار غربی و شمال غربی کشور وارد میشه البته با رطوبت مدیترانه ای و دریای سیاه.پس از طریق جریانات شمالی نمیتونه بیاد.به هرحال فعلاً این اطلاعات رو داشته باشین تا ببینم چند تا آپدیت بعدی الگوها،سرنوشت این موج رو چطور رقم میزنن.موفق و سربلند باشید.

 

نفوذ موج احتمالی از نوار غربی کشور

 

 

 

و بعد عمیق تر شدن موج احتمالی در داخل کشور

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت18:33---7 شهريور 1394
سلام داش ایا 10 شهریور 94 برای شهر کاشان بارش رگباری تابستانه به همراه کاهش محسوس دما پیش بینی میکنید یا خیر با تشکر.
پاسخ:سلام حسین جان.موجی از غرب و شمال غرب وارد میشه.ولی فکر نکنم تاثیراتی رو روی کاشان بزاره.من چنین اعتقادی ندارم که در کاشان سه شنبه 10 شهریور ناپایداری به وجود بیاد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 6 شهريور 1394برچسب:, | 15:8 | نویسنده : سید سجاد حاتم زاده |